- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Діалог: медіа-студії
Периодическое издание
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць / ОНУ ім. І. І. Мечникова; відп. ред.: О. Александров. – Одеса, 2004
Вид-во: з 2009 р., № 8 - Астропринт . – Засновано у 2004 р. – Загол.: з 2018 р. - Діалог. Медіастудії
ISSN 2308-3255.
Выпуск
21-а 938
Діалог: медіа-студії. – 2013. – Вип.17.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
1632931 ОФ
1636011 Ф 2
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць / ОНУ ім. І. І. Мечникова; відп. ред.: О. Александров. – Одеса, 2004
Вид-во: з 2009 р., № 8 - Астропринт . – Засновано у 2004 р. – Загол.: з 2018 р. - Діалог. Медіастудії
ISSN 2308-3255.
Выпуск
21-а 938
Діалог: медіа-студії. – 2013. – Вип.17.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
1632931 ОФ
1636011 Ф 2
Привязано к:

Связанные описания:

Статья
Сіроткіна, Ганна Аркадіївна
Проблемно-тематичні лінії фейлетонів І. Ільфа та Є. Петрова в газеті "Правда"
б.г.
ISBN отсутствует
Сіроткіна, Ганна Аркадіївна
Проблемно-тематичні лінії фейлетонів І. Ільфа та Є. Петрова в газеті "Правда"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шевченко, Тетяна Григорівна
Редакторський аналіз видання: логічний аспект (на прикладі газети "Народна армія")
б.г.
ISBN отсутствует
Шевченко, Тетяна Григорівна
Редакторський аналіз видання: логічний аспект (на прикладі газети "Народна армія")
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Стереотипізація гендерних рекламних образів на телебаченні
б.г.
ISBN отсутствует
Фурманкевич, Наталія Михайлівна
Стереотипізація гендерних рекламних образів на телебаченні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кіца, Мар'яна Олегівна
Заборонені види політичної реклами в сучасній українській пресі
б.г.
ISBN отсутствует
Кіца, Мар'яна Олегівна
Заборонені види політичної реклами в сучасній українській пресі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Степанюк, Наталя Анатоліївна
Психологічні впливи оформлення рекламних текстів
б.г.
ISBN отсутствует
Степанюк, Наталя Анатоліївна
Психологічні впливи оформлення рекламних текстів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стеблина, Наталія Олександрівна
Стратегія PR-звернень у соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Стеблина, Наталія Олександрівна
Стратегія PR-звернень у соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іванова, Олена Андріївна
Екранна мова та екранна культура: зброя vs обладунки телереклами
б.г.
ISBN отсутствует
Іванова, Олена Андріївна
Екранна мова та екранна культура: зброя vs обладунки телереклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Андрєєва, Олександра Сергіївна
Захист споживачів від неетичної реклами: законодавчі та конституційні засади
б.г.
ISBN отсутствует
Андрєєва, Олександра Сергіївна
Захист споживачів від неетичної реклами: законодавчі та конституційні засади
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мітчук, Ольга Андріївна
Інформаційний чинник діяльності української періодики кінця ХІХ - початку ХХ століття
б.г.
ISBN отсутствует
Мітчук, Ольга Андріївна
Інформаційний чинник діяльності української періодики кінця ХІХ - початку ХХ століття
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бондаренко, Таміла Олексіївна
Проблематика екологічних рухів на сторінках журналу "The Ecologist"
б.г.
ISBN отсутствует
Бондаренко, Таміла Олексіївна
Проблематика екологічних рухів на сторінках журналу "The Ecologist"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дяченко, Ольга Вікторівна
Средства и приемы воздействия на читателя в фельетонах В. М. Дорошевича
б.г.
ISBN отсутствует
Дяченко, Ольга Вікторівна
Средства и приемы воздействия на читателя в фельетонах В. М. Дорошевича
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Джиджора, Євген Володимирович
Символізація образу Діви Марії у службі на Різдво Богородиці
б.г.
ISBN отсутствует
Джиджора, Євген Володимирович
Символізація образу Діви Марії у службі на Різдво Богородиці
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Виходець, Олександр Михайлович
Засади культури соціальних комунікацій при складанні баз даних
б.г.
ISBN отсутствует
Виходець, Олександр Михайлович
Засади культури соціальних комунікацій при складанні баз даних
б.г.
ISBN отсутствует