- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Олексюк, О. М. - Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі
Нет экз.
Статья
Автор: Олексюк, О. М.
Записки з українського мовознавства: Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Олексюк, О. М.
Записки з українського мовознавства: Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, О. М.
Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. – 2014. – Вип.21. – С. 108-113.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = украинский язык : лексикология : семантика (семасиология)
Олексюк, О. М.
Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. – 2014. – Вип.21. – С. 108-113.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = украинский язык : лексикология : семантика (семасиология)