- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Филюк, Галина Михайлівна - Брендінг у сучасній економіці вражень
Нет экз.
Статья
Автор: Филюк, Галина Михайлівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Брендінг у сучасній економіці вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Филюк, Галина Михайлівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Брендінг у сучасній економіці вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Филюк, Галина Михайлівна.
Брендінг у сучасній економіці вражень / Г. М. Филюк, Т. М. Литвиненко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 84-90.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Филюк, Галина Михайлівна.
Брендінг у сучасній економіці вражень / Г. М. Филюк, Т. М. Литвиненко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 84-90.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг