- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Parkitna, A.G. - The role of measuring the efficiency of marketin e-tool brand management
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Parkitna, A.G.
Маркетинг і цифрові технології: The role of measuring the efficiency of marketin e-tool brand management
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Parkitna, A.G.
Маркетинг і цифрові технології: The role of measuring the efficiency of marketin e-tool brand management
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Parkitna, A.G.
The role of measuring the efficiency of marketin e-tool brand management [Электронный ресурс] / A. Parkitna, J. Tutaj, A. Kaminska // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 33-34.
Parkitna, A.G.
The role of measuring the efficiency of marketin e-tool brand management [Электронный ресурс] / A. Parkitna, J. Tutaj, A. Kaminska // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 33-34.