- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ryńca, R. - Assessment of marketing orientation of universities in Poland - research assumptions
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ryńca, R.
Маркетинг і цифрові технології: Assessment of marketing orientation of universities in Poland - research assumptions
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ryńca, R.
Маркетинг і цифрові технології: Assessment of marketing orientation of universities in Poland - research assumptions
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ryńca, R.
Assessment of marketing orientation of universities in Poland - research assumptions [Электронный ресурс] / R. Ryńca, J. Mrzygłocka-Chojnacka, J. Kroik // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 35-36.
Ryńca, R.
Assessment of marketing orientation of universities in Poland - research assumptions [Электронный ресурс] / R. Ryńca, J. Mrzygłocka-Chojnacka, J. Kroik // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 35-36.