- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Литвиненко, Катерина Олександрівна - Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Литвиненко, Катерина Олександрівна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Литвиненко, Катерина Олександрівна
Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса): Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Литвиненко, Катерина Олександрівна.
Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування / К. О. Литвиненко // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 123-125.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Литвиненко, Катерина Олександрівна.
Внутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формування / К. О. Литвиненко // Матеріали 74-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (27–29 листоп. 2019 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019. – С. 123-125.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг