- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> маркетингові дослідження
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> маркетингові дослідження
Рубрика
- Название:
- маркетингові дослідження
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development
2021 г.
ISBN отсутствует
Sadchenko, Olena V.
Convergence of neuromarketing technologies in modern conditions of economic development
2021 г.
ISBN отсутствует
Статья
Соснюк, Олег Петрович
Desk-research остается необходимой составляющей маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Соснюк, Олег Петрович
Desk-research остается необходимой составляющей маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Collins, Jim
Good to great: why some companies make the leap ... and others don't
HarperBusiness, 2001 г.
ISBN 0-06-662099-6
Collins, Jim
Good to great: why some companies make the leap ... and others don't
HarperBusiness, 2001 г.
ISBN 0-06-662099-6
Книга
Etzel Michael J.
Internet exercises 1999-2000 edition accompany "Marketing"
Irwin, McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN отсутствует
Etzel Michael J.
Internet exercises 1999-2000 edition accompany "Marketing"
Irwin, McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
2023 г.
ISBN отсутствует
Chaikovska, Maryna P.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
2023 г.
ISBN отсутствует
Книга
Rosenbloom, Bert
Marketing channels: a management view
South-Western, 1999 г.
ISBN 0-03-024482-X
Rosenbloom, Bert
Marketing channels: a management view
South-Western, 1999 г.
ISBN 0-03-024482-X
Электронный ресурс
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Книга
Saunders, Mark
Research methods for business students
ISBN 978-0-273-75075-8
Saunders, Mark
Research methods for business students
Серия: Always learning
PEARSON, 2012 г.ISBN 978-0-273-75075-8
Статья
Соснюк, Олег Петрович
Trendwatching и маркетинговые исследования: эффект должен быть синергетическим
б.г.
ISBN отсутствует
Соснюк, Олег Петрович
Trendwatching и маркетинговые исследования: эффект должен быть синергетическим
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шпирко, В.
Алгоритм оцінювання функції розподілу граничної ціни індивідуального попиту в умовах неявного мар...
б.г.
ISBN отсутствует
Шпирко, В.
Алгоритм оцінювання функції розподілу граничної ціни індивідуального попиту в умовах неявного мар...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Селищева Евгения Олеговна
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Селищева Евгения Олеговна
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Ватаманюк, Остап Зіновійович
Бізнес - економіка: навч. посіб.
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-0438-2
Ватаманюк, Остап Зіновійович
Бізнес - економіка: навч. посіб.
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-0438-2
Статья
Чернишева С. В.
Відносини підприємства з покупцями як ключовим суб'єктом взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Чернишева С. В.
Відносини підприємства з покупцями як ключовим суб'єктом взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дала'єн Саттам Ясін Ахмад
Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи(КПЕ-МІС)
б.г.
ISBN отсутствует
Дала'єн Саттам Ясін Ахмад
Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи(КПЕ-МІС)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тарлопов, Ігор Олегович
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Тарлопов, Ігор Олегович
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ус, Михайло Федорович
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Ус, Михайло Федорович
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соловьева Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Соловьева Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Глобальные цифровые коммуникации: исследование использования sms и социальных сетей
б.г.
ISBN отсутствует
Глобальные цифровые коммуникации: исследование использования sms и социальных сетей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пашутин С. Б.
Завуалированный маркетинг, или интригующее замещение. Ретроспективный анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Пашутин С. Б.
Завуалированный маркетинг, или интригующее замещение. Ретроспективный анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Статья
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Бойко Игорь Иванович
Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки: учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Бойко Игорь Иванович
Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки: учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Лебедева, Ольга
Концептуальные основы культурной политики России на современном этапе: основные цели и задачи
б.г.
ISBN отсутствует
Лебедева, Ольга
Концептуальные основы культурной политики России на современном этапе: основные цели и задачи
б.г.
ISBN отсутствует