- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Название:
- методы маркетинговых исследований
- Название:
- маркетингові ризики
- Название:
- маркетингові дослідження
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
- Название:
- діджитал-маркетинг
- Название:
- цифровий маркетинг
- Название:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Название:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Название:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Соснюк, Олег Петрович
Trendwatching и маркетинговые исследования: эффект должен быть синергетическим
б.г.
ISBN отсутствует
Соснюк, Олег Петрович
Trendwatching и маркетинговые исследования: эффект должен быть синергетическим
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Солнцев, Михаил Александрович
Актуальные вопросы разработки нового продукта с высокой потребительской ценностью
б.г.
ISBN отсутствует
Солнцев, Михаил Александрович
Актуальные вопросы разработки нового продукта с высокой потребительской ценностью
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шпирко, В.
Алгоритм оцінювання функції розподілу граничної ціни індивідуального попиту в умовах неявного мар...
б.г.
ISBN отсутствует
Шпирко, В.
Алгоритм оцінювання функції розподілу граничної ціни індивідуального попиту в умовах неявного мар...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Селищева Евгения Олеговна
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Селищева Евгения Олеговна
Аутсорсинг маркетинговых исследований: плюсы и минусы
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Ватаманюк, Остап Зіновійович
Бізнес - економіка: навч. посіб.
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-0438-2
Ватаманюк, Остап Зіновійович
Бізнес - економіка: навч. посіб.
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-0438-2
Статья
Чернишева С. В.
Відносини підприємства з покупцями як ключовим суб'єктом взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Чернишева С. В.
Відносини підприємства з покупцями як ключовим суб'єктом взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дала'єн Саттам Ясін Ахмад
Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи(КПЕ-МІС)
б.г.
ISBN отсутствует
Дала'єн Саттам Ясін Ахмад
Вибір ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи(КПЕ-МІС)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Статья
Тарлопов, Ігор Олегович
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Тарлопов, Ігор Олегович
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ус, Михайло Федорович
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Ус, Михайло Федорович
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соловьева Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Соловьева Ю. П.
Внутренний маркетинг как элемент рыночной ориентации организации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коляда, Юрій
Врахування фактору персистентності у кількісній одиниці маркетингового ризику
б.г.
ISBN отсутствует
Коляда, Юрій
Врахування фактору персистентності у кількісній одиниці маркетингового ризику
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга
Наукова думка, 2011 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга
Наукова думка, 2011 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.), тези доп.
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.), тези доп.
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яценко, Олег Миколайович
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Яценко, Олег Миколайович
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Глобальные цифровые коммуникации: исследование использования sms и социальных сетей
б.г.
ISBN отсутствует
Глобальные цифровые коммуникации: исследование использования sms и социальных сетей
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики
2019 г.
ISBN отсутствует
Статья
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Электронный ресурс (аналит. описание)
Проскурніна, Надія Вікторівна
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Проскурніна, Надія Вікторівна
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует