- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Название:
- методы маркетинговых исследований
- Название:
- маркетингові ризики
- Название:
- маркетингові дослідження
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
- Название:
- діджитал-маркетинг
- Название:
- цифровий маркетинг
- Название:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Название:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Название:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Карпенко Наталія
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
б.г.
ISBN отсутствует
Карпенко Наталія
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Тоффлер Бетси-Энн
Словарь маркетинговых терминов
ISBN 5-86225-759-4
Тоффлер Бетси-Энн
Словарь маркетинговых терминов
Серия: Б-ка словарей "Инфра-М"
Инфра-М, 2000 г.ISBN 5-86225-759-4
Книга (аналит. описание)
Отченаш Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Отченаш Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.)
[б. в.], 2022 г.
ISBN отсутствует
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.)
[б. в.], 2022 г.
ISBN отсутствует
Книга
Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг: учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг: учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Статья
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Савченко, О. В.
Сучасні маркетингові підходи в умовах інклюзивної економіки досвіду
б.г.
ISBN отсутствует
Савченко, О. В.
Сучасні маркетингові підходи в умовах інклюзивної економіки досвіду
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Луцій О. П.
Сучасні тенденції маркетингових досліджень на міжнародному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Луцій О. П.
Сучасні тенденції маркетингових досліджень на міжнародному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Вонберг, Т. В.
Тенденції розвитку рекрутингу персоналу через призму диджитал-інновацій
б.г.
ISBN отсутствует
Вонберг, Т. В.
Тенденції розвитку рекрутингу персоналу через призму диджитал-інновацій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
Статья
Тягунова, Наталія Михайлівна
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Тягунова, Наталія Михайлівна
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Статья
Панченко Оксана Александровна
Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Панченко Оксана Александровна
Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Щербань Володимир Миколайович
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Кондор, 2006 г.
ISBN 966-351-121-4
Щербань Володимир Миколайович
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Кондор, 2006 г.
ISBN 966-351-121-4
Электронный ресурс (аналит. описание)
Березной, Алексей Васильевич
Транснациональный бизнес в эпоху глобальной цифровой революции
б.г.
ISBN отсутствует
Березной, Алексей Васильевич
Транснациональный бизнес в эпоху глобальной цифровой революции
б.г.
ISBN отсутствует