- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни
--------> туризм, економіка туризму
----------> ринок туристичних послуг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни
--------> туризм, економіка туризму
----------> ринок туристичних послуг
Рубрика
- Название:
- ринок туристичних послуг
- Название:
- цінова політика, економічна основа ціноутворення
- Название:
- чинники, що впливають на попит та пропозицію
- Название:
- продаж туристичних послуг
- Название:
- консумеризм (захист інтересів споживачів туристських послуг)
- Название:
- реклама та маркетинг у туризмі
- Название:
- дослідження ринку туристичних послуг
- Название:
- створення попиту за допомогою реклами, заохочувальний туризм
Печать списка
Связанные описания:
Книга
Astroff, Milton T.
Convention management and service
American hotel & Lodging educational inst., 2011 г.
ISBN 978-0-86612-356-3
Astroff, Milton T.
Convention management and service
American hotel & Lodging educational inst., 2011 г.
ISBN 978-0-86612-356-3
Книга
Kotler, Philip R.
Marketing for hospitality and tourism
ISBN 978-1-292-02003-7
Kotler, Philip R.
Marketing for hospitality and tourism
Серия: New international edition
PEARSON, 2014 г.ISBN 978-1-292-02003-7
Электронный ресурс
Sadchenko, Olena V.
Marketing of Economic and Environmental Conflicts in the Recreation and Tourism Sphere
2021 г.
ISBN отсутствует
Sadchenko, Olena V.
Marketing of Economic and Environmental Conflicts in the Recreation and Tourism Sphere
2021 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Рахман, Махбубур Сидикович
Аналіз кон’юнктури ринку міжнародних туристичних послуг України
б.г.
ISBN отсутствует
Рахман, Махбубур Сидикович
Аналіз кон’юнктури ринку міжнародних туристичних послуг України
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Корчагина, Елена Львовна
Дополнительное образование по РКИ в сфере туристического бизнеса: компетентностный подход как тре...
б.г.
ISBN отсутствует
Корчагина, Елена Львовна
Дополнительное образование по РКИ в сфере туристического бизнеса: компетентностный подход как тре...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дмитрук Олена Василівна
Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Дмитрук Олена Василівна
Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Мальська, Марта Пилипівна
Імеджеологія і PR у туризмі: підручник, 140-річчю географії у Львівському ун-ті, 20-річчю каф. туризму присвяч.
Каравела, 2023 г.
ISBN 978-966-8019-21-0
Мальська, Марта Пилипівна
Імеджеологія і PR у туризмі: підручник, 140-річчю географії у Львівському ун-ті, 20-річчю каф. туризму присвяч.
Каравела, 2023 г.
ISBN 978-966-8019-21-0
Книга
Лук’янов, Володимир Олександрович
Маркетинг туристичного бізнесу: навч. посіб.
Кондор, 2012 г.
ISBN 978-966-351-366-9
Лук’янов, Володимир Олександрович
Маркетинг туристичного бізнесу: навч. посіб.
Кондор, 2012 г.
ISBN 978-966-351-366-9
Книга (аналит. описание)
Гайворонська, Інна Віталіївна
Маркетингове управління підприємствами туристичної дестинації з впровадженням digital-інструментарію
б.г.
ISBN отсутствует
Гайворонська, Інна Віталіївна
Маркетингове управління підприємствами туристичної дестинації з впровадженням digital-інструментарію
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Менеджмент і маркетинг туризму: навч. посіб. для студентів ВНЗ
Ліра-К, 2012 г.
ISBN 978-966-2609-10-3
Менеджмент і маркетинг туризму: навч. посіб. для студентів ВНЗ
Ліра-К, 2012 г.
ISBN 978-966-2609-10-3
Книга
Ковальчук, Тетяна Іванівна
Менеджмент та маркетинг у громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник (англійська,...
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN 978-966-364-593-3
Ковальчук, Тетяна Іванівна
Менеджмент та маркетинг у громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник (англійська,...
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN 978-966-364-593-3
Электронный ресурс
Мальська, Марта Пилипівна
Основи маркетингу у туризмі: підручник
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016 г.
ISBN 978-617-673-469-7
Мальська, Марта Пилипівна
Основи маркетингу у туризмі: підручник
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016 г.
ISBN 978-617-673-469-7
Книга
Мальська, Марта Пилипівна
Основи маркетингу у туризмі: підручник
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2020 г.
ISBN 978-617-673-469-7
Мальська, Марта Пилипівна
Основи маркетингу у туризмі: підручник
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2020 г.
ISBN 978-617-673-469-7
Статья
Нелін, О. І.
Охорона і захист прав споживачів у сфері надання туристичних послуг: теоретичний синтез
б.г.
ISBN отсутствует
Нелін, О. І.
Охорона і захист прав споживачів у сфері надання туристичних послуг: теоретичний синтез
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дмитришин, Марта Василівна
Проблеми та перспективи залучення європейського туриста на Прикарпаття
Problems and prospects of european traveler in Carpatian region
б.г.
ISBN отсутствует
Дмитришин, Марта Василівна
Проблеми та перспективи залучення європейського туриста на Прикарпаття
Problems and prospects of european traveler in Carpatian region
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Калоева, З. Ю.
Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации
б.г.
ISBN отсутствует
Калоева, З. Ю.
Роль территориального маркетинга в развитии туристской дестинации
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Шашеро, Антоніна Миколаївна
Туристичне краєзнавство. Одеський туристичний регіон: навч.-метод. посіб. для студентів геол.-геогр. ф-ту спец. "Туризм"
Бондаренко М. О., 2019 г.
ISBN отсутствует
Шашеро, Антоніна Миколаївна
Туристичне краєзнавство. Одеський туристичний регіон: навч.-метод. посіб. для студентів геол.-геогр. ф-ту спец. "Туризм"
Бондаренко М. О., 2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яворська, Вікторія Володимирівна
Формування туристичного образу Одеського регіону на прикладі одеських катакомб
б.г.
ISBN отсутствует
Яворська, Вікторія Володимирівна
Формування туристичного образу Одеського регіону на прикладі одеських катакомб
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Волков С. К.
Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребит...
б.г.
ISBN отсутствует
Волков С. К.
Цена как основной инструмент маркетинговой стратегии туристского предприятия в борьбе за потребит...
б.г.
ISBN отсутствует