- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
----------> планування та менеджмент реклами
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
----------> планування та менеджмент реклами
Рубрика
- Назва:
- планування та менеджмент реклами
- Назва:
- дослідження ринку
- Назва:
- джерела інформації, статистичні дані та їхнє оцінювання
- Назва:
- дослідження способом опитування
- Назва:
- питання конкуренції
- Назва:
- дослідження потреб, звичок, смаків споживачів, ринкових тенденцій
- Назва:
- аналіз та оцінювання ринкових досліджень
- Назва:
- планування рекламних заходів та організаційні аспекти, координація реклами з виробництвом та збутом
- Назва:
- визначення території проведення кампанії
- Назва:
- прогнозування успіху
- Назва:
- здійснення кампанії, попередні розрахунки витрат, ескізи, виготовлення матеріалів реклами
- Назва:
- результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
- Назва:
- управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами