- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
До списку авторів
Садченко, Олена Василівна
Сортувати за: назвоюСвязанные описания:

Электронный ресурс
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з ...: для студ. ден. (заоч.) від-ня екон.-прав. ф-ту, галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»,
Одеський нац. ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з ...: для студ. ден. (заоч.) від-ня екон.-прав. ф-ту, галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»,
Одеський нац. ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга
Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни "Управління природокористування...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 "Управління та
Інтерпрінт, 2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни "Управління природокористування...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 "Управління та
Інтерпрінт, 2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Статья
Садченко, Олена Василівна
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Садченко, Олена Василівна
Основи науково-технічної та інноваційної політики в Україні: навчально-методичний посібник для студ. екон. фак. зі спец. 7.050201 "менеджмент організацій"
Астропринт, 2010 г.
ISBN 978-966-190-239-7
ОФ, Ф 2
Садченко, Олена Василівна
Основи науково-технічної та інноваційної політики в Україні: навчально-методичний посібник для студ. екон. фак. зі спец. 7.050201 "менеджмент організацій"
Астропринт, 2010 г.
ISBN 978-966-190-239-7
ОФ, Ф 2
Электронный ресурс (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Дерипас, Олена
Поняття і роль місії на всіх рівнях організації
б.г.
ISBN отсутствует
Дерипас, Олена
Поняття і роль місії на всіх рівнях організації
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Пропозиції щодо впровадження екологічної відповідальності в практику менеджменту вітчизняних підп...
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Пропозиції щодо впровадження екологічної відповідальності в практику менеджменту вітчизняних підп...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Роль екологічного маркетингу в інституційному розвитку економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Роль екологічного маркетингу в інституційному розвитку економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Система управління маркетингом підприємницької діяльності в зонах розвитку «зеленої економіки»
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Система управління маркетингом підприємницької діяльності в зонах розвитку «зеленої економіки»
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
ОФ, Ф 2
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
ОФ, Ф 2
Автореферат/Диссертация
Садченко, Олена Василівна
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу: Автореф. дис. ... д-ра екон. наук.
[б. в.], 2005 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу: Автореф. дис. ... д-ра екон. наук.
[б. в.], 2005 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Трансформації в економіці: фінансово-кредитна система і маркетингові підходи
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Трансформації в економіці: фінансово-кредитна система і маркетингові підходи
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Холістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвитку
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ