- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Рубрика
- Название:
- брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
- Название:
- маркетингові комунікації
- Название:
- брендинг
- Название:
- реклама
- Название:
- связи с общественностью
- Название:
- интернет-коммуникации
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс (аналит. описание)
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Серков Алексей
"На нашем примере можно отследить историю рекламного рынка Украины"
б.г.
ISBN отсутствует
Серков Алексей
"На нашем примере можно отследить историю рекламного рынка Украины"
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
Статья
Хохлова Т. П.
Product placement как глобальная стратегия продвижения товаров и услуг: проблемы и пути их решения
б.г.
ISBN отсутствует
Хохлова Т. П.
Product placement как глобальная стратегия продвижения товаров и услуг: проблемы и пути их решения
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Балог, Александр Григорьевич
PR-технологии как инструмент эффективного управления
б.г.
ISBN отсутствует
Балог, Александр Григорьевич
PR-технологии как инструмент эффективного управления
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пащенко, Ольга Петрівна
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Пащенко, Ольга Петрівна
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Иванова Кира Алексеевна
Англо-русский словарь по рекламе и паблик рилейшнз: (С толкованиями) : Ок. 5000 терминов
Политехника, 1998 г.
ISBN отсутствует
Иванова Кира Алексеевна
Англо-русский словарь по рекламе и паблик рилейшнз: (С толкованиями) : Ок. 5000 терминов
Политехника, 1998 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Яков, Святослав Маріянович
Брединг як джерело формування стратегічних переваг підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Яков, Святослав Маріянович
Брединг як джерело формування стратегічних переваг підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кучеров Дмитрий Геннадиевич
Бренд работодателя: область маркетинга или управления человеческими ресурсами?
б.г.
ISBN отсутствует
Кучеров Дмитрий Геннадиевич
Бренд работодателя: область маркетинга или управления человеческими ресурсами?
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Старов, Сергей Александрович
Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Старов, Сергей Александрович
Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кузнецова Юлия
Брендинг как эффективный метод продвижения товаров на потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Кузнецова Юлия
Брендинг как эффективный метод продвижения товаров на потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: електронні метод. рек. для вивч. навч. дисципліни для здобувачів першого(бакалаврс.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
[б. в.], 2023 г.
ISBN отсутствует
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: електронні метод. рек. для вивч. навч. дисципліни для здобувачів першого(бакалаврс.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
[б. в.], 2023 г.
ISBN отсутствует
Статья
Соколовский Иван
Бренды, от которых потребители не откажуться даже в кризис
б.г.
ISBN отсутствует
Соколовский Иван
Бренды, от которых потребители не откажуться даже в кризис
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Співаковська Ліка
Будь ексклюзивним або... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Співаковська Ліка
Будь ексклюзивним або... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів
б.г.
ISBN отсутствует