- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Рубрика
- Название:
- брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
- Название:
- маркетингові комунікації
- Название:
- брендинг
- Название:
- реклама
- Название:
- связи с общественностью
- Название:
- интернет-коммуникации
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Серкутан Т. В.
Вибір і оцінка критеріїв рівня інформаційного забезпечення маркетингу на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Серкутан Т. В.
Вибір і оцінка критеріїв рівня інформаційного забезпечення маркетингу на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Турчина, Марія
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Турчина, Марія
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Парамонова Татьяна Николаевна
Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя
б.г.
ISBN отсутствует
Парамонова Татьяна Николаевна
Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельник, Татьяна Ивановна
Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Мельник, Татьяна Ивановна
Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Орлова, Є. В.
Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Орлова, Є. В.
Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Филонова Оксана Леонидовна
Гендерный подход к созданию бренда ( на примере рынка замороженных полуфабрикатов)
б.г.
ISBN отсутствует
Филонова Оксана Леонидовна
Гендерный подход к созданию бренда ( на примере рынка замороженных полуфабрикатов)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ульяновский, Андрей Владимирович
Дело провайдеров-мифоделов, или мифодизайн- "Матрице"
б.г.
ISBN отсутствует
Ульяновский, Андрей Владимирович
Дело провайдеров-мифоделов, или мифодизайн- "Матрице"
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Старкова, Галина Ивановна
Детско-юношеская печать в условиях рынка и коммерциализации медийного пространства: опыт прессы У...
б.г.
ISBN отсутствует
Старкова, Галина Ивановна
Детско-юношеская печать в условиях рынка и коммерциализации медийного пространства: опыт прессы У...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Головкіна, Наталія Василівна
Зв'зки з громадськістю в структурі маркетингу: світова практика
б.г.
ISBN отсутствует
Головкіна, Наталія Василівна
Зв'зки з громадськістю в структурі маркетингу: світова практика
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Матюшкин Вадим
Здравый смысл и глубинная психология:два подхода в познании потребителя и тестировании рекламы
б.г.
ISBN отсутствует
Матюшкин Вадим
Здравый смысл и глубинная психология:два подхода в познании потребителя и тестировании рекламы
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малинка Оксана
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
б.г.
ISBN отсутствует
Малинка Оксана
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Тодорова, Оксана Володимирівна
Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу
Інтерконтиненталь-Україна, 2015 г.
ISBN 978-966-9734-87-7
Тодорова, Оксана Володимирівна
Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу
Інтерконтиненталь-Україна, 2015 г.
ISBN 978-966-9734-87-7