- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> маркетингові комунікації
----------> брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Рубрика
- Название:
- брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
- Название:
- брендинг
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс (аналит. описание)
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Fyliuk, H. M.
Strategic directions for improving brand communications
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пащенко, Ольга Петрівна
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Пащенко, Ольга Петрівна
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Яков, Святослав Маріянович
Брединг як джерело формування стратегічних переваг підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Яков, Святослав Маріянович
Брединг як джерело формування стратегічних переваг підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кучеров Дмитрий Геннадиевич
Бренд работодателя: область маркетинга или управления человеческими ресурсами?
б.г.
ISBN отсутствует
Кучеров Дмитрий Геннадиевич
Бренд работодателя: область маркетинга или управления человеческими ресурсами?
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Старов, Сергей Александрович
Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Старов, Сергей Александрович
Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кузнецова Юлия
Брендинг как эффективный метод продвижения товаров на потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Кузнецова Юлия
Брендинг как эффективный метод продвижения товаров на потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: електронні метод. рек. для вивч. навч. дисципліни для здобувачів першого(бакалаврс.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
[б. в.], 2023 г.
ISBN отсутствует
Бренд-менеджмент [Електронний ресурс]: електронні метод. рек. для вивч. навч. дисципліни для здобувачів першого(бакалаврс.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
[б. в.], 2023 г.
ISBN отсутствует
Статья
Соколовский Иван
Бренды, от которых потребители не откажуться даже в кризис
б.г.
ISBN отсутствует
Соколовский Иван
Бренды, от которых потребители не откажуться даже в кризис
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Турчина, Марія
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Турчина, Марія
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Шаповалюк, М. В.
Гармонізація соціалізованих позицій бренду та економічних результатів господарської діяльності пі...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Филонова Оксана Леонидовна
Гендерный подход к созданию бренда ( на примере рынка замороженных полуфабрикатов)
б.г.
ISBN отсутствует
Филонова Оксана Леонидовна
Гендерный подход к созданию бренда ( на примере рынка замороженных полуфабрикатов)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малинка Оксана
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
б.г.
ISBN отсутствует
Малинка Оксана
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
б.г.
ISBN отсутствует