- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> стратегічний маркетинг
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> стратегічний маркетинг
Рубрика
- Название:
- стратегічний маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Книга
Moore, Geoffrey Alexander
Crossing the chasm: marketing and selling high-tech products to mainstream customers
HarperBusiness, 1999 г.
ISBN 0-06662-002-3
Moore, Geoffrey Alexander
Crossing the chasm: marketing and selling high-tech products to mainstream customers
HarperBusiness, 1999 г.
ISBN 0-06662-002-3
Книга
Lambin, Jean-Jacques
Market-driven management: strategik and operational marketing
Macmillan, 2000 г.
ISBN 0-333-79318-8, 0-333-79319-6
Lambin, Jean-Jacques
Market-driven management: strategik and operational marketing
Macmillan, 2000 г.
ISBN 0-333-79318-8, 0-333-79319-6
Книга
Keller, Kevin Lane
Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity
Prentice Hall, 1998 г.
ISBN 0-13-120115-8
Keller, Kevin Lane
Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity
Prentice Hall, 1998 г.
ISBN 0-13-120115-8
Статья
Зозулев Александр
Анализ маркетинговой среды в ходе стратегического планирования
б.г.
ISBN отсутствует
Зозулев Александр
Анализ маркетинговой среды в ходе стратегического планирования
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Длігач Андрій
Аналіз розходжень у системі стратегічних маркетингових рішень
б.г.
ISBN отсутствует
Длігач Андрій
Аналіз розходжень у системі стратегічних маркетингових рішень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гавриш Ольга Миколаївна
Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Гавриш Ольга Миколаївна
Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ильяшенко Сергей Николаевич
Выбор стратегий инновационного развития предприятий-нишеров
б.г.
ISBN отсутствует
Ильяшенко Сергей Николаевич
Выбор стратегий инновационного развития предприятий-нишеров
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Куденко Н. В.
Дискусійні аспекти процесу маркетингового стратегічного планування
б.г.
ISBN отсутствует
Куденко Н. В.
Дискусійні аспекти процесу маркетингового стратегічного планування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Біловодська О. А.
Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару
б.г.
ISBN отсутствует
Біловодська О. А.
Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дмитрук Олена Василівна
Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Дмитрук Олена Василівна
Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Длігач А.
Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України
б.г.
ISBN отсутствует
Длігач А.
Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу середовища України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бондаренко О. В.
Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях
б.г.
ISBN отсутствует
Бондаренко О. В.
Использование принципов управленческого учета при маркетинговых решениях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савчук, Анастасія Миколаївна
Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Савчук, Анастасія Миколаївна
Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Андерсон Пол
Маркетинг, стратегическое планирование и теория фирмы
б.г.
ISBN отсутствует
Андерсон Пол
Маркетинг, стратегическое планирование и теория фирмы
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шубалий О. М.
Методика порівняльної оцінки конкурентних переваг підприємств галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Шубалий О. М.
Методика порівняльної оцінки конкурентних переваг підприємств галузі
б.г.
ISBN отсутствует