- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Друк списку
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Назва:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Назва:
- методы маркетинговых исследований
- Назва:
- маркетингові ризики
- Назва:
- маркетингові дослідження
- Назва:
- маркетинг
- Примітка:
- 339.138
- Назва:
- діджитал-маркетинг
- Назва:
- цифровий маркетинг
- Назва:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Назва:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Назва:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Друк списку
Связанные описания:

Книга
Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент): учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2005 г.
ISBN 966-8251-45-8
Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент): учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2005 г.
ISBN 966-8251-45-8
Книга
Хаг, Пол
Маркетинговые исследования: рук. по планир., методол. и оценке, пер. с 3-го англ. изд.
Market Research
ISBN 966-311-033-3
Хаг, Пол
Маркетинговые исследования: рук. по планир., методол. и оценке, пер. с 3-го англ. изд.
Market Research
Серия: Европейский маркетинг
Знання-Прес, 2005 г.ISBN 966-311-033-3
Книга
Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Книга
Голубков, Евгений Петрович
Маркетинговые исследования: теория, методология и практика
Финпресс, 1998 г.
ISBN отсутствует
Голубков, Евгений Петрович
Маркетинговые исследования: теория, методология и практика
Финпресс, 1998 г.
ISBN отсутствует
Книга
Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг: учеб. по спец. "Маркетинг"
ISBN 978-5-911-80-660-6
Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг: учеб. по спец. "Маркетинг"
Серия: Учебник для вузов
Питер, 2008 г.ISBN 978-5-911-80-660-6
Книга
Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Книга (аналит. описание)
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетин...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ , галузь знань: 07 "Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетин...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ , галузь знань: 07 "Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Статья
Зак Юрий Александрович
Методы обработки нечисловой информации в маркетинговых исследованиях
б.г.
ISBN отсутствует
Зак Юрий Александрович
Методы обработки нечисловой информации в маркетинговых исследованиях
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чернявська, Тетяна Павлівна
Механізм маркетингового мислення в ефективному бізнесі
Нац. авіаційний ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
Чернявська, Тетяна Павлівна
Механізм маркетингового мислення в ефективному бізнесі
Нац. авіаційний ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Книга
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: підручник
Київський ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-439-906-4
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: підручник
Київський ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-439-906-4
Книга
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації, навч. посіб. для студентів ВНЗ
Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації, навч. посіб. для студентів ВНЗ
Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Статья
Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует