- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Название:
- методы маркетинговых исследований
- Название:
- маркетингові ризики
- Название:
- маркетингові дослідження
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
- Название:
- діджитал-маркетинг
- Название:
- цифровий маркетинг
- Название:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Название:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Название:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Книга
Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Полторак, Владимир Абрамович
Маркетинговые исследования: методы и технологии
АРТ-ПРЕСС, 1998 г.
ISBN 966-7355-03-9
Книга
Голубков, Евгений Петрович
Маркетинговые исследования: теория, методология и практика
Финпресс, 1998 г.
ISBN отсутствует
Голубков, Евгений Петрович
Маркетинговые исследования: теория, методология и практика
Финпресс, 1998 г.
ISBN отсутствует
Книга
Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг: учеб. по спец. "Маркетинг"
ISBN 978-5-911-80-660-6
Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг: учеб. по спец. "Маркетинг"
Серия: Учебник для вузов
Питер, 2008 г.ISBN 978-5-911-80-660-6
Книга
Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Книга (аналит. описание)
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетин...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ , галузь знань: 07 "Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетин...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ , галузь знань: 07 "Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Статья
Зак Юрий Александрович
Методы обработки нечисловой информации в маркетинговых исследованиях
б.г.
ISBN отсутствует
Зак Юрий Александрович
Методы обработки нечисловой информации в маркетинговых исследованиях
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чернявська, Тетяна Павлівна
Механізм маркетингового мислення в ефективному бізнесі
Нац. авіаційний ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
Чернявська, Тетяна Павлівна
Механізм маркетингового мислення в ефективному бізнесі
Нац. авіаційний ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Книга
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: підручник
Київський ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-439-906-4
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: підручник
Київський ун-т, 2016 г.
ISBN 978-966-439-906-4
Книга
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації, навч. посіб. для студентів ВНЗ
Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації, навч. посіб. для студентів ВНЗ
Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Статья
Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Молочников Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует
Статья
Цикинделян, M. T.
Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками
б.г.
ISBN отсутствует
Цикинделян, M. T.
Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
2020 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
2020 г.
ISBN отсутствует