- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Название:
- методы маркетинговых исследований
- Название:
- маркетингові ризики
- Название:
- маркетингові дослідження
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
- Название:
- діджитал-маркетинг
- Название:
- цифровий маркетинг
- Название:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Название:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Название:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Конотоп, Денис Андреевич
Новые методы маркетинга в Интернете. Лидогенерация
б.г.
ISBN отсутствует
Конотоп, Денис Андреевич
Новые методы маркетинга в Интернете. Лидогенерация
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стрелец И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Стрелец И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дмитрієва, Вікторія Анатоліївна
Онлайн технології в електронному бізнесі : навч. посіб.
Ліра, 2022 г.
ISBN 978-966-981-633-7
Дмитрієва, Вікторія Анатоліївна
Онлайн технології в електронному бізнесі : навч. посіб.
Ліра, 2022 г.
ISBN 978-966-981-633-7
Статья
Перетятько А. Ю.
Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Перетятько А. Ю.
Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Шутурмінський, Віталій Григорович
Основи менеджменту та маркетингу в медицині: навч. посіб.
Гельветика, 2020 г.
ISBN 978-966-992-151-2
Шутурмінський, Віталій Григорович
Основи менеджменту та маркетингу в медицині: навч. посіб.
Гельветика, 2020 г.
ISBN 978-966-992-151-2
Статья
Михайловська-Ясюченко Л.В.
Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Михайловська-Ясюченко Л.В.
Основні фактори, що формують маркетингові ризики підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яковлева, Анна Александровна
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Яковлева, Анна Александровна
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Трушина Юлия Александровна
Особенности поведения покупателя жилой недвижимости на основе модели принятия решения
б.г.
ISBN отсутствует
Трушина Юлия Александровна
Особенности поведения покупателя жилой недвижимости на основе модели принятия решения
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна
Особливості В2В маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна
Особливості В2В маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Семененко, Катерина Юріївна
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Семененко, Катерина Юріївна
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скиба, Т. В.
Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Скиба, Т. В.
Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чайковська, Марина Петрівна
Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Серських, Надія Сергіївна
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Серських, Надія Сергіївна
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Редькина, Н. С.
Персонализированное обслуживание интернет-пользователей библиотек
б.г.
ISBN отсутствует
Редькина, Н. С.
Персонализированное обслуживание интернет-пользователей библиотек
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фарат, Олександра Володимирівна
Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует
Фарат, Олександра Володимирівна
Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корнаухов С.
Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках
б.г.
ISBN отсутствует
Корнаухов С.
Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Цуневский О.
Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов
б.г.
ISBN отсутствует
Цуневский О.
Повышение лояльности клиентов на основе исплользования специальных программ и ко-бренд-проектов
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Селезньова, Ольга Олександрівна
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
2021 г.
ISBN отсутствует
Селезньова, Ольга Олександрівна
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
2021 г.
ISBN отсутствует
Книга
Калинин, Александр Юрьевич
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей: настольная кн. для предпринимателей и спец.
Астропринт, 2018 г.
ISBN 978-966-927-422-9
Калинин, Александр Юрьевич
Поток клиентов из FACEBOOK и INSTAGRAM. Как зарабатывать с помощью социальных сетей: настольная кн. для предпринимателей и спец.
Астропринт, 2018 г.
ISBN 978-966-927-422-9
Статья
Варлыгина Зинаида Владимировна
Практика построения и использования региональной системы интернет-опросов
б.г.
ISBN отсутствует
Варлыгина Зинаида Владимировна
Практика построения и использования региональной системы интернет-опросов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
ISBN 5-94723-103-4
Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2002 г.ISBN 5-94723-103-4
Книга
Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань): навч. посіб.
Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2
Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань): навч. посіб.
Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2