- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Друк списку
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Назва:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Назва:
- методы маркетинговых исследований
- Назва:
- маркетингові ризики
- Назва:
- маркетингові дослідження
- Назва:
- маркетинг
- Примітка:
- 339.138
- Назва:
- діджитал-маркетинг
- Назва:
- цифровий маркетинг
- Назва:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Назва:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Назва:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Друк списку
Связанные описания:

Статья
Варлыгина Зинаида Владимировна
Практика построения и использования региональной системы интернет-опросов
б.г.
ISBN отсутствует
Варлыгина Зинаида Владимировна
Практика построения и использования региональной системы интернет-опросов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
ISBN 5-94723-103-4
Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2002 г.ISBN 5-94723-103-4
Книга
Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань): навч. посіб.
Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2
Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань): навч. посіб.
Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2
Статья
Бергер, А. Д.
Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Бергер, А. Д.
Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шандрівська, Олена Євгенівна
Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
б.г.
ISBN отсутствует
Шандрівська, Олена Євгенівна
Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Усятинский Леонид Маркович
Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Усятинский Леонид Маркович
Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кирьянова Анна Петровна
Применение технологий интернет-маркетинга в научной библиотеке: теоретический аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Кирьянова Анна Петровна
Применение технологий интернет-маркетинга в научной библиотеке: теоретический аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Аймалетдинов, Тимур Алиевич
Проведение интервью с труднодоступными категориями экспертов: вопросы мотивации
б.г.
ISBN отсутствует
Аймалетдинов, Тимур Алиевич
Проведение интервью с труднодоступными категориями экспертов: вопросы мотивации
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ , спец. 073 «Менеджмент» , рівень вищ. освіти: другий
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ , спец. 073 «Менеджмент» , рівень вищ. освіти: другий
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Статья
Фень, Катерина Сергіївна
Результативність управління ризиками у маркетингу підприємницької діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Фень, Катерина Сергіївна
Результативність управління ризиками у маркетингу підприємницької діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Росситер, Джон Р
Реклама и продвижение товаров
Advertising communications and promotion management
ISBN 5-8046-0115-6
Росситер, Джон Р
Реклама и продвижение товаров
Advertising communications and promotion management
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.ISBN 5-8046-0115-6
Статья
Ильясов, Фархад Назипович
Репрезентативность результатов опроса в маркетинговом исследовании
б.г.
ISBN отсутствует
Ильясов, Фархад Назипович
Репрезентативность результатов опроса в маркетинговом исследовании
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Лабурцева, Олена Іванівна
Ризики в маркетингу: підручник
Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019 г.
ISBN 978-966-629-967-6
Лабурцева, Олена Іванівна
Ризики в маркетингу: підручник
Київський нац. торг.-екон. ун-т, 2019 г.
ISBN 978-966-629-967-6
Статья
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ризики у маркетингу: класифікація і методи аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Томілін, Олексій Олександрович
Ризик-менеджмент підприємства та його вплив на конкурнтоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Томілін, Олексій Олександрович
Ризик-менеджмент підприємства та його вплив на конкурнтоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мірошниченко, Вікторія
Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
б.г.
ISBN отсутствует
Мірошниченко, Вікторія
Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гліненко Лариса
Розвиток сучасних засобів телекомунікації як фактор міжнародних інтеграційних процесів
б.г.
ISBN отсутствует
Гліненко Лариса
Розвиток сучасних засобів телекомунікації як фактор міжнародних інтеграційних процесів
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует