- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
----------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Друк списку
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
----------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Назва:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Назва:
- діджитал-маркетинг
- Назва:
- цифровий маркетинг
Друк списку
Связанные описания:

Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Электронный ресурс
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р.
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2022 г.
ISBN отсутствует
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р.
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2022 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Электронный ресурс
Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Периодическое издание
Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Одеський нац. політехн. ун-т, 2017 г.
ISBN отсутствует
Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Одеський нац. політехн. ун-т, 2017 г.
ISBN отсутствует
Книга
Линтон, Иэн
Маркетинг по базам данных
Database marketing
ISBN 985-6015-72-3
Линтон, Иэн
Маркетинг по базам данных
Database marketing
Серия: Учимся торговать
Амалфея, 1998 г.ISBN 985-6015-72-3
Книга
Липчук, Василь Васильович
Маркетингові дослідження
ISBN 978-617-574-037-8
Липчук, Василь Васильович
Маркетингові дослідження
Серия: Вища освіта в Україні
Магнолія-2006, 2016 г.ISBN 978-617-574-037-8
Книга (аналит. описание)
Єгорова-Гудкова, Тетяна Ігорівна
Маркетингові інструменти стійкості систем: проєктний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Єгорова-Гудкова, Тетяна Ігорівна
Маркетингові інструменти стійкості систем: проєктний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологі...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації екон...
2021 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
2020 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
2020 г.
ISBN отсутствует
Статья
Конотоп, Денис Андреевич
Новые методы маркетинга в Интернете. Лидогенерация
б.г.
ISBN отсутствует
Конотоп, Денис Андреевич
Новые методы маркетинга в Интернете. Лидогенерация
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стрелец И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Стрелец И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дмитрієва, Вікторія Анатоліївна
Онлайн технології в електронному бізнесі : навч. посіб.
Ліра, 2022 г.
ISBN 978-966-981-633-7
Дмитрієва, Вікторія Анатоліївна
Онлайн технології в електронному бізнесі : навч. посіб.
Ліра, 2022 г.
ISBN 978-966-981-633-7
Статья
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Авдеева, Р. В.
Основные направления формирования маркетинговых информационных систем (МИС)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яковлева, Анна Александровна
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Яковлева, Анна Александровна
Особенности (социо)маркетингового продвижения наркотиков в виртуальной коммуникативной среде
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Трушина Юлия Александровна
Особенности поведения покупателя жилой недвижимости на основе модели принятия решения
б.г.
ISBN отсутствует
Трушина Юлия Александровна
Особенности поведения покупателя жилой недвижимости на основе модели принятия решения
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Семененко, Катерина Юріївна
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Семененко, Катерина Юріївна
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Серських, Надія Сергіївна
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Серських, Надія Сергіївна
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Редькина, Н. С.
Персонализированное обслуживание интернет-пользователей библиотек
б.г.
ISBN отсутствует
Редькина, Н. С.
Персонализированное обслуживание интернет-пользователей библиотек
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фарат, Олександра Володимирівна
Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует
Фарат, Олександра Володимирівна
Перспективність технологій пошукового просування
б.г.
ISBN отсутствует