- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Shkeda, Oleksandr О.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer market...
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Chaikovska, Maryna P.
Reengineering brand communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer market...
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс (аналит. описание)
Chaikovska, Maryna P.
The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influe...
б.г.
ISBN отсутствует
Chaikovska, Maryna P.
The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influe...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of digital indicators of the convergence of behavioral and informational trends of socie...
2022 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of digital indicators of the convergence of behavioral and informational trends of socie...
2022 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга (аналит. описание)
Shkeda, Oleksandr О.
Dilts’ pyramid as a tool of influencer marketing
б.г.
ISBN отсутствует
Shkeda, Oleksandr О.
Dilts’ pyramid as a tool of influencer marketing
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Chaikovska, Maryna P.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Shkeda, Oleksandr О.
Principles of the data governance concept as an element of the internal business environment of a...
2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Shkeda, Oleksandr О.
Principles of the data governance concept as an element of the internal business environment of a...
2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга (аналит. описание)
Shkeda, Oleksandr О.
The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketi...
б.г.
ISBN отсутствует
Shkeda, Oleksandr О.
The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketi...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Shkeda, Oleksandr О.
Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artifici...
б.г.
ISBN отсутствует
Shkeda, Oleksandr О.
Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artifici...
б.г.
ISBN отсутствует