- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
--------> рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
Рубрика
- Название:
- рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
- Название:
- обсяг та розповсюдження реклами
- Название:
- способи розповсюдження реклами: поширення рекламних проспектів з рук, відправлення поштою, рекламні покази, демонстрації, виставки
- Название:
- обсяг, повторення та тривалість реклами
- Название:
- спрямованість реклами, рекламні кампанії в дні особливих подій або випадків, свят, ювілеїв, змагань тощо
- Название:
- дні реклами окремих товарів та послуг
- Название:
- день книги
- Название:
- планування та менеджмент реклами
- Название:
- дослідження ринку
- Название:
- джерела інформації, статистичні дані та їхнє оцінювання
- Название:
- дослідження способом опитування
- Название:
- питання конкуренції
- Название:
- дослідження потреб, звичок, смаків споживачів, ринкових тенденцій
- Название:
- аналіз та оцінювання ринкових досліджень
- Название:
- планування рекламних заходів та організаційні аспекти, координація реклами з виробництвом та збутом
- Название:
- визначення території проведення кампанії
- Название:
- прогнозування успіху
- Название:
- здійснення кампанії, попередні розрахунки витрат, ескізи, виготовлення матеріалів реклами
- Название:
- результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
- Название:
- управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами
- Название:
- споживачі реклами, цілі рекламування
- Название:
- тактика рекламування, привернення уваги, інформативна реклама, приваблювання, розхвалювання, зваблювання, авторитарні форми рекламування, нав`язування, примушування
- Название:
- цілі рекламування залежно від професій споживачів
- Название:
- цілі рекламування залежно від типу попиту або придбання товару
- Название:
- реклама для лікарів
- Название:
- реклама для роздрібних торговців