- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> стратегічний маркетинг
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
--------> стратегічний маркетинг
Рубрика
- Название:
- стратегічний маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Райко Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Райко Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савельєв В.В.
Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Савельєв В.В.
Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Король, Юлія Василівна
Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Король, Юлія Василівна
Основні концепції формування маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савельєв, Вадим Валерійович
Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Савельєв, Вадим Валерійович
Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коміссаров Валерій Федорович
Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Коміссаров Валерій Федорович
Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук Інна Володимирівна
Оцінка сучасного стану маркетингової орієнтації промислових підприємств регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук Інна Володимирівна
Оцінка сучасного стану маркетингової орієнтації промислових підприємств регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Крижановський Р. О.
Прогнозування економіко-екологічних ситуацій з позицій маркетингового підходу
б.г.
ISBN отсутствует
Крижановський Р. О.
Прогнозування економіко-екологічних ситуацій з позицій маркетингового підходу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чумакова Светлана Викторовна
Разработка маркетинга отношений с потребителями
б.г.
ISBN отсутствует
Чумакова Светлана Викторовна
Разработка маркетинга отношений с потребителями
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Звягинцев Вячеслав Борисович
Разработка маркетинговой стратегии предприятия и контроль над ее реализацией
б.г.
ISBN отсутствует
Звягинцев Вячеслав Борисович
Разработка маркетинговой стратегии предприятия и контроль над ее реализацией
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балановська, Тетяна І.
Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Балановська, Тетяна І.
Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Швецов А.
Соотношение централизации и децентрализации в государственной региональной политике: о сложившейс...
б.г.
ISBN отсутствует
Швецов А.
Соотношение централизации и децентрализации в государственной региональной политике: о сложившейс...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Фатхутдинов, Раис Ахметович
Стратегический маркетинг: учеб. для студентов вузов, обуч. по техн. и экон. спец. "Маркетинг" и "Менеджмент"
Strategic marketing
Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000 г.
ISBN 5-87057-188-X
Фатхутдинов, Раис Ахметович
Стратегический маркетинг: учеб. для студентов вузов, обуч. по техн. и экон. спец. "Маркетинг" и "Менеджмент"
Strategic marketing
Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000 г.
ISBN 5-87057-188-X
Книга
Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг: учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг: учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Статья
Сафиуллин Азат Рашитович
Стратегия маркетинга: сравнительный анализ основных подходов
б.г.
ISBN отсутствует
Сафиуллин Азат Рашитович
Стратегия маркетинга: сравнительный анализ основных подходов
б.г.
ISBN отсутствует