- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Рубрика
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Convergence of green IT technologies and multidimensional transformations of information and anal...
КГУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Chaikovska, Maryna P.
Convergence of green IT technologies and multidimensional transformations of information and anal...
КГУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Robul, Yuriy V.
Development in using of IT technologies, macromarketing development and societal changes
2018 г.
ISBN отсутствует
Robul, Yuriy V.
Development in using of IT technologies, macromarketing development and societal changes
2018 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war
2023 г.
ISBN отсутствует
Development of an international marketing strategy for domestic enterprises during a state of war
2023 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Innovation economic development: institutional and organizational dimension: Intern. collective monograph
A&V Poligraf, 2021 г.
ISBN 978-9975-83-135-2
Innovation economic development: institutional and organizational dimension: Intern. collective monograph
A&V Poligraf, 2021 г.
ISBN 978-9975-83-135-2
Электронный ресурс
Sadchenko, Olena V.
Marketing in the convergence of sustainable development
2024 г.
ISBN отсутствует
Sadchenko, Olena V.
Marketing in the convergence of sustainable development
2024 г.
ISBN отсутствует
Книга
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management: strategies and programs
ISBN 0-07-048971-8
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management: strategies and programs
Серия: Series in marketing
McGraw-Hill, 1994 г.ISBN 0-07-048971-8
Электронный ресурс
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the Intern. scientific internet conference
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the Intern. scientific internet conference
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Электронный ресурс
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Статья
Солнцев, Михаил Александрович
Актуальные вопросы разработки нового продукта с высокой потребительской ценностью
б.г.
ISBN отсутствует
Солнцев, Михаил Александрович
Актуальные вопросы разработки нового продукта с высокой потребительской ценностью
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: тези доп., матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.)
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: тези доп., матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.)
[б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики
2019 г.
ISBN отсутствует
Статья
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Рега, Марина Георгіївна
Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
б.г.
ISBN отсутствует
Рега, Марина Георгіївна
Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яцишина Лариса
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Яцишина Лариса
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
ISBN отсутствует
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.ISBN отсутствует
Статья
Мельник, Б.
Комплексний підхід до розроблення інтернет- платформи для маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Мельник, Б.
Комплексний підхід до розроблення інтернет- платформи для маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1
Книга
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
Книга (аналит. описание)
Кіріліна, Марина Андріївна
Маркетинг в побудові системи управління
б.г.
ISBN отсутствует
Кіріліна, Марина Андріївна
Маркетинг в побудові системи управління
б.г.
ISBN отсутствует