- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Нові інформаційні технології управління бізнесом: зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (6;2023; Київ)
Спілка автоматизаторів бізнесу (САБ), 2023 г.
ISBN отсутствует
Нові інформаційні технології управління бізнесом: зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. (6;2023; Київ)
Спілка автоматизаторів бізнесу (САБ), 2023 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems
WSEH, 2022 г.
ISBN отсутствует
Chaikovska, Maryna P.
Analysis of technological maturity models in formation of digital marketing systems
WSEH, 2022 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Digital Marketing Tools for Managing the Development of Park and Recreation Complexes
2022 г.
ISBN отсутствует
Digital Marketing Tools for Managing the Development of Park and Recreation Complexes
2022 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media
DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ
2022 г.
ISBN отсутствует
Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media
DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ
2022 г.
ISBN отсутствует
Книга
Хэнсон, Уорд
Internet-маркетинг: учеб. пособие для студентов вузов
Internet marketing
ЮНИТИ, 2001 г.
ISBN 5-238-00254-8
Хэнсон, Уорд
Internet-маркетинг: учеб. пособие для студентов вузов
Internet marketing
ЮНИТИ, 2001 г.
ISBN 5-238-00254-8
Электронный ресурс
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
Chaikovska, Maryna P.
Skinner's box and AIDA marketing communications model as a reflexive control tools
2021 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
Статья
Karamad, E.
The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market
б.г.
ISBN отсутствует
Karamad, E.
The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in...
ДКС центр, 2024 г.
ISBN отсутствует
Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in...
ДКС центр, 2024 г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Книга
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга
Наукова думка, 2011 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга
Наукова думка, 2011 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яценко, Олег Миколайович
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Яценко, Олег Миколайович
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Проскурніна, Надія Вікторівна
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Проскурніна, Надія Вікторівна
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Бойчук, Інна Володимирівна
Інтернет в маркетингу: підручник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2010 г.
ISBN 978-611-01-0099-1
Бойчук, Інна Володимирівна
Інтернет в маркетингу: підручник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2010 г.
ISBN 978-611-01-0099-1
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2011 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2011 г.
ISBN отсутствует
Книга
Витале, Джо
Как быстро заработать деньги в Интернет
Your Internet cash machine the insiders' guide to making big money, fast!
ISBN 978-5-699-39561-3
Витале, Джо
Как быстро заработать деньги в Интернет
Your Internet cash machine the insiders' guide to making big money, fast!
Серия: Джо Витале - мастер продаж
Эксмо, 2010 г.ISBN 978-5-699-39561-3
Статья
Довгунь, Оксана Степанівна
Комунікації підприємств в Інтрнеті: тренди та напрями розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Довгунь, Оксана Степанівна
Комунікації підприємств в Інтрнеті: тренди та напрями розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7