- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Рубрика
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
Печать списка
Связанные описания:

Электронный ресурс
Innovation economic development: institutional and organizational dimension: Intern. collective monograph
A&V Poligraf, 2021 г.
ISBN 978-9975-83-135-2
Innovation economic development: institutional and organizational dimension: Intern. collective monograph
A&V Poligraf, 2021 г.
ISBN 978-9975-83-135-2
Электронный ресурс
Sadchenko, Olena V.
Marketing in the convergence of sustainable development
2024 г.
ISBN отсутствует
Sadchenko, Olena V.
Marketing in the convergence of sustainable development
2024 г.
ISBN отсутствует
Книга
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management: strategies and programs
ISBN 0-07-048971-8
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management: strategies and programs
Серия: Series in marketing
McGraw-Hill, 1994 г.ISBN 0-07-048971-8
Электронный ресурс
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the Intern. scientific internet conference
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the Intern. scientific internet conference
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Электронный ресурс
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference (december, 2021)
WSEH, 2021 г.
ISBN 978-83-63649-10-4
Книга
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу: ознаки і методи вирішення
Ten deadly marketing sins
Києво-Могилянська акад., 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Статья
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Громова, Ольга Євгеніївна
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: навч.- метод. посіб.
Research training: marketing of innovations in marketing
Щедра садиба плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7225-67-5
Книга
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
ISBN отсутствует
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.ISBN отсутствует
Книга
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1
Книга
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5