- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
------> збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Рубрика
- Название:
- збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Печать списка
Связанные описания:

Статья
Чайковська, М. П.
CRM-системи в управлінні маркетинговими ризиками проєктів ризикозахищеності банків
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, М. П.
CRM-системи в управлінні маркетинговими ризиками проєктів ризикозахищеності банків
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петровська, Оксана Михайлівна
Marketing communications strategies in digital economy.
б.г.
ISBN отсутствует
Петровська, Оксана Михайлівна
Marketing communications strategies in digital economy.
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Максимова, Юлія Анатоліївна
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств
Гельветика, 2023 г.
ISBN отсутствует
Максимова, Юлія Анатоліївна
Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств
Гельветика, 2023 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства
2019 г.
ISBN отсутствует
Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф (15 трав. 2020 р.)
Innovative strategies and models of economic transformations in the context of european integration challenges
Изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020 г.
ISBN 978-954-8590-83-9
Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф (15 трав. 2020 р.)
Innovative strategies and models of economic transformations in the context of european integration challenges
Изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020 г.
ISBN 978-954-8590-83-9
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Электронный ресурс
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Электронный ресурс
Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25-26 трав. 2018 р.)
Marketing and digital technologies
ТЕС, 2018 г.
ISBN 978-617-7337-73-6
Книга
Бойчук, Інна Володимирівна
Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб. для студентів ВНЗ
ЦУЛ, 2017 г.
ISBN 978-617-673-278-5
Бойчук, Інна Володимирівна
Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб. для студентів ВНЗ
ЦУЛ, 2017 г.
ISBN 978-617-673-278-5
Книга
Агеев, Евгений Яковлевич
Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы): учебное пособие
Новий Світ-2000, 2007 г.
ISBN 966-7827-54-2
Агеев, Евгений Яковлевич
Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы): учебное пособие
Новий Світ-2000, 2007 г.
ISBN 966-7827-54-2
Книга (аналит. описание)
Азєєв, Андрій Сергійович
Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Азєєв, Андрій Сергійович
Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фірсова, С. Г.
Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Фірсова, С. Г.
Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетинг": метод. рек. для студентів денного (заоч.) від-ня ЕПФ спец. 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси,
Олді-Плюс, 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетинг": метод. рек. для студентів денного (заоч.) від-ня ЕПФ спец. 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси,
Олді-Плюс, 2020 г.
ISBN отсутствует
Статья
Шмагіна, Вероніка Валеріївна
Міждисциплінарні технології теорії і практики маркетингу та психології управління
б.г.
ISBN отсутствует
Шмагіна, Вероніка Валеріївна
Міждисциплінарні технології теорії і практики маркетингу та психології управління
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Кістерський, Леонід Леонідович
Міжнародний маркетинг і фінанси для малого і середнього бізнесу: методологія і практика
Coretex CZ SE, 2018 г.
ISBN 978-80-905878-7-8
Кістерський, Леонід Леонідович
Міжнародний маркетинг і фінанси для малого і середнього бізнесу: методологія і практика
Coretex CZ SE, 2018 г.
ISBN 978-80-905878-7-8
Книга
Лэнгдон, Кен
Основные объекты сбыта различны: технология продаж
Key accounts are different
ISBN 985-6015-77-4
Лэнгдон, Кен
Основные объекты сбыта различны: технология продаж
Key accounts are different
Серия: Учимся торговать
Амалфея, 1998 г.ISBN 985-6015-77-4
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Особливості маркетингового підходу до економіки вражень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует